Artykuły
  • Twarz
  • Make Up
  • Demakijaż i oczyszczanie
  • Ciało
  • Dłonie i paznokcie
  • Nogi i stopy
  • Do mycia i kąpieli
  • Włosy
  • Opalanie
  • Mężczyzna
  • Dzieci
  • Suplementy
  • Wody i perfumy
  • Zestawy upominkowe
  • URODZINY GLOSSYBOX
    Polska edycja GLOSSYBOX obchodzi swoje pierwsze urodziny! Już od 12 miesięcy entuzjastki piękna z Polski mogą subskrybować te elegancko zapakowane pudełka, z co najmniej pięcioma mini produktami kosmetycznymi.

    Polska edycja GLOSSYBOX obchodzi swoje pierwsze urodziny! Już od 12 miesięcy entuzjastki piękna z Polski mogą subskrybować te elegancko zapakowane pudełka, z co najmniej pięcioma mini produktami kosmetycznymi. Pudełka są dostarczane prosto do domu, gdzie w komfortowych warunkach można wypróbować produkty najlepszych marek, zanim zakupi się ich pełnowymiarowe, droższe wersje. W ten sposób można uniknąć kosztownych, nietrafionych zakupów i rozczarowań lub znaleźć ulubiony kosmetyk, na który być może nie zwróciłoby się uwagi w drogerii.

    Choć w Polsce GLOSSYBOX obchodzi swoje pierwsze urodziny, to na świecie obecny jest już od dwóch lat, a swój początek miał w Niemczech, gdzie w marcu 2011 r. wysłano pierwsze pudełka. Dziś GLOSSYBOX mogą zamawiać kobiety w 15 krajach na całym świecie. GLOSSYBOX to idealny pomysł na prezent – pudełko jest pięknie zapakowane i zawiera co najmniej 5 mini produktów kosmetycznych, kosztuje 49 zł miesięcznie (już z eleganckim opakowaniem i przesyłką kurierską). Dzięki niemu można przetestować kosmetyczne hity, nowości, a także kosmetyki, które są trudnodostępne na polskim rynku. Produkty wielkości travel size świetnie sprawdzą się w podróży, przy ograniczonym miejscu w bagażu.


    Pierwsze urodziny GLOSSYBOX, to dobra okazja do podsumowań. Od marca 2012 roku, swoją premierę miało 12 pudełek regularnych oraz 3 edycje specjalne. 52 polskie oraz światowe marki gościły do tej pory w polskim pudełku. Dział Obsługi Klienta spędził ponad 30 h przy telefonie, odpowiadając na pytania Klientek oraz udzielił odpowiedzi na ponad 65 tys. maili. W pudełkach wysłano  około 40 kg szminki i prawie 35 litrów lakieru do paznokci.

    Ujawnimy kilka interesujących faktów ze światowego GLOSSYBOX:  do tej pory użyto około 2500 km wstążki do pakowania pudełek i wysłano ponad 2,6 mln pięknych pudełek  do abonentów. Jeżeli ułożono by je jedno na drugim,  byłaby to wieża 202 razy wyższa niż Burj Khalifa w Dubaju - najwyższy na świecie budynek. Eksperci Beauty GLOSSYBOX bardzo ciężko pracowali, aby klientki były w pełni zadowolone.  Pozyskali oni ponad 400 marek kosmetycznych na całym świecie, które są teraz partnerami GLOSSYBOX i wybrali ponad 13 milionów  produktów kosmetycznych! Przy takich wielkich wynikach, czekamy na kolejne lata GLOSSYBOX!

    Urodzinowa edycja GLOSSYBOX ma wyjątkową oprawę: różową bibułkę z aplikacjami oraz czarną wstążkę. W tym pudełku znalazły się: niezwykle trwały lakier do paznokci L’ORÉAL PARIS Color Riche le Vernis o intensywnym kolorze i blasku lub lakier do paznokci marki PIERRE RENE z limitowanej kolekcji w najmodniejszych odcieniach sezonu, paleta cieni DUO Bronzed Goddess w odcieniach beżu i brązu marki MODELCO, szampon i odżywka do włosów marki SCOTTISH FINE SOAPS  z serii POETICA, o zapachu owoców, kwiatów i przypraw lub z serii ARBORIA o zapachu gruszek i brzoskwini, z nutami przypraw oraz lekki nawilżający krem odprężający dermo face hydrativ lub nawilżające serum odprężające dermo face hydrativ marki TOŁPA. W ramach urodzinowego prezentu, GLOSSYBOX przygotował gift – papierowe foremki do pieczenia „glosy” babeczek z logo GLOSSYBOX.

    Data dodania: 02.03.2013
    Komentarze:
    infernall95:
    Uwielbiam Glossybox! Idealnie nadają się zarówno na prezent dla bliskiej osoby jak i dla samej siebie :)
    emerycia:
    To super pomysł, bo można przetestowac nowe kosmetyki a także bardzo wygodne w podróży. Po tym artykule na pewno zamówię.
    maszka:
    Pudełka GLOSSYBOX prezentują się bosko i faktycznie idealnie nadają się na prezent.Swego czasu moja koleżanka je zamawiała,za każdym razem z otrzymanych pudełek była bardzo zadowolona.Ostatnio jednak narzekała,gdyż coraz trudniej zdobywać punkty.
    ROZZEN:
    GLOSSYBOX robi coraz większą furorę,to robi dobrą markę,ponieważ kobiety tak jak ja ,są z pełnym entuzjazmem zadowolone bo wypróbują to co mieści eleganckie pudełeczko i jest wiadomo co się dobrze przypasuje.
    GryczanaBarbie:
    Naprawdę jestem zafascynowana tymi pudełkami, nie wiedziałam nawet o ich istnieniu.. jestem ciekawa czy ktoś co je miał nadal się tym zachwyca i czy opłacalne jest zamówienie na 6paczek.. bo wtedy jak dobrze zrozumiałam jest się VIP i 7paczka (o ile bedzie zamówiona) jest jakaś lepsza.. znaczy sie z dodatkiem!
    salma:
    piękna ta urodzinowa oprawa:) muszę podsunąć pomysł na prezent dla mnie.
    NikitaSzafir:
    Piękne są te Glossy Boxy, bardzochciałabym mieć chociaż jeden