Kategorie produktów
  • Twarz
  • Make Up
  • Demakijaż i oczyszczanie
  • Ciało
  • Dłonie i paznokcie
  • Nogi i stopy
  • Do mycia i kąpieli
  • Włosy
  • Opalanie
  • Mężczyzna
  • Dzieci
  • Suplementy
  • Wody i perfumy
  • Zestawy upominkowe
    Intesa Shampoo Anticaduta, szampon dla mężczyzn z linii Intesa Classic Black
    Producent: Mirato Sugerowana cena: 20,00 zł Pojemność: 300 ml Ilość głosów: 0 Ocena: 0.00
    Nowe orientalne kosmetyki do pielęgnacji męskiej Intesa Classic Black włoskiego producenta Mirato.
     
    Intesa Classic Black to seria kosmetyków pielęgnacyjnych dla wymagających mężczyzn – 
    o delikatnej formule, ciekawym designie i oryginalnym zapachu.  

    Intesa Shampoo Anticaduta, to szampon wzmacniający z  linii Intesa Classic Black.

    Delikatnie myje włosy, pozostawia je błyszczące i miękkie w dotyku. Specjalnie dobrane składniki formuły  ANTI-LOSS zapobiegają wypadaniu włosów i stymulują  je do ponownego  wzrostu.  Szampon zawiera Kerastim S  podstawowy składnik budulca włosa, który ma właściwości rewitalizujące i pobudzające do wzrostu. Dodatkowo pomaga on chronić włosy przed  uszkodzeniami spowodowanymi czynnikami zewnętrznymi i zanieczyszczeniami. Szampon  zapobiega powstawaniu łupieżu oraz nadmiernemu wydzielaniu sebum. Delikatna formuła o neutralnym, fizjologicznym PH utrzymuje dobrą kondycję skóry głowy i pozwala na częste stosowanie.  

    Cena: 20 zł
    Pojemność: 300  ml
    Dostępność: perfumerie Douglas 
     
    Data dodania: 20.04.2015
    Artykuły
    Włosy ozdobą człowieka
    Głównym zadaniem włosów jest ochrona mózgu człowieka przed słońcem i mrozem. Pełnią one jednak znacznie większą rolę dla naszej psychiki. Chcemy o nie dbać i jak najdłużej cieszyć się ich pięknym wyglądem. Gdy tylko zauważamy, że włosy...
    więcej »
    Męskie wyzwania - pielęgnacja twarzy
    W ciągu ostatnich kilkunastu lat wzorzec męskości zmieniał się co najmniej kilkakrotnie, a wraz nim podejście do męskiej pielęgnacji. Wizerunek niezbyt dbającego o siebie mężczyzny to już tylko pozory, a szeroki wybór produktów kosmetycznych...
    więcej »
    CEDERROTH POLSKA WPROWADZA NA RYNEK KOSMETYKI MĘSKIE NA LICENCJI KLUBU FC BARCELONA
    Miło nam poinformować, że z dniem 12 czerwca 2013 r. Cederroth Polska S.A. (właściciel marek Dermika, Soraya, Salvequick, Allévo, Pharbio, dystrybutor produktów Jordan i Bio-Oil) wprowadza na polski rynek kosmetyki męskie na licencji hiszpańskiego...
    więcej »